• Πρόγραμμα Σύγχρονης Πόλης 2014

  • Σύγχρονη Πόλη video

  • Δημοφιλή άρθρα

  • ΦΙΛΟΖΩΙΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

  • Κατηγορίες άρθρων

  • RSS Εσωτερικές Ειδήσεις

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Οικολογία

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις αναρτήσεις μας.

    Προστεθείτε στους 48 εγγεγραμμένους.
  • Επισκεφθείτε το site της «Σαρωνικός-Σύγχρονη Πόλη»

    Σύγχρονη πόλη

Χρήστος Λούλας. Βιογραφικό.

 

Γεννήθηκα στην Κωνσταντινούπολη (Πρίγκηπος) το 1955. Στην Ελλάδα ήρθα το 1964 με την πατρική οικογένειά μου. Είμαι οικονομολόγος, πτυχιούχος (Διοίκηση Επιχ/σεων) της ΑΣΟΕΕ, πρώην στέλεχος της Εθνικής Τράπεζας και νυν συνταξιούχος. Για πολλά χρόνια εργάστηκα ως αξιολογητής επιχειρήσεων και αναλυτής οικονομικών στοιχείων. Επίσης, είμαι επιθεωρητής συστημάτων ποιότητας και Σύμβουλος επιχ/σεων σε συστήματα ΙSO, σε θέματα διαχείρισης κρίσεων και οργάνωσης επιχ/σεων. Γνωρίζω πολύ καλά τις νέες τεχνολογίες (Η/Υ, internet, κτλ).

 

Είμαι παντρεμένος με τη Γιάννα Μελαχροινού και έχουμε ένα γιο, τον Ηριδανό, που πρώτευσε φέτος στις πανελλαδικές (πρώτος στο Φυσικό της Αθήνας). Μένουμε μόνιμα στο Λαγονήσι από το 2004.

Μπορώ και θέλω να προσφέρω, αν μου δοθεί η ευκαιρία.

Σε αυτές τις εκλογές, ξεχνάμε

το ΕΓΩ κι επιλέγουμε το ΕΜΕΙΣ

Ψηφίζουμε  για το γενικό καλό

και όχι για το προσωπικό συμφέρον.

 

Σχολιάστε