• Πρόγραμμα Σύγχρονης Πόλης 2014

  • Σύγχρονη Πόλη video

  • Δημοφιλή άρθρα

  • ΦΙΛΟΖΩΙΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

  • Κατηγορίες άρθρων

  • RSS Εσωτερικές Ειδήσεις

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Οικολογία

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις αναρτήσεις μας.

    Προστεθείτε στους 48 εγγεγραμμένους.
  • Επισκεφθείτε το site της «Σαρωνικός-Σύγχρονη Πόλη»

    Σύγχρονη πόλη

Αγγελίδης Δημήτρης

aggelidis dimitris

 

 

ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ

Γεννήθηκα το 1955 και μένω μόνιμα στο Λαγονήσι. Είμαι παντρεμένος κι έχω δύο κόρες 16 ετών.

Έχω σπουδάσει φαρμακοποιός κι έχω κάνει μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στη φαρμακευτική χημεία. Διατηρώ εταιρεία στο χώρο της υγείας, με στελέχη διαφόρων ειδικοτήτων και είμαι μέλος στο Δ.Σ. Έχω εκπαιδευθεί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη στη Διοίκηση και στο Marketing Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων. Επίσης, έχω συμμετοχές και παρουσιάσεις σε Ελληνικά και Ευρωπαϊκά συνέδρια.

Γνωρίζω την Αγγλική, την Ιταλική και τη Γερμανική.

Υπήρξα μέλος του Δ.Σ. του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού σχολείου Λαγονησίου από το 2003 έως το 2006. Είμαι ιδρυτικό μέλος της Πολιτιστικής Λέσχης «Αριστόδικος», της Βιβλιοθήκης Ολύμπου καθώς και Αθλητικών Σωματείων. Επιπροσθέτως, είμαι μέλος του Α.Ο.Λ., του Ν.Ο.Λαγ. και του Εξωραϊστικού Συλλόγου Ολύμπου.

Τέλος, είμαι ιδρυτικό μέλος της Δημοτικής Κίνησης Λαγονησίου και της Σύγχρονης Πόλης-Σαρωνικός.

 

 

Σχολιάστε