• Πρόγραμμα Σύγχρονης Πόλης 2014

  • Σύγχρονη Πόλη video

  • Δημοφιλή άρθρα

  • ΦΙΛΟΖΩΙΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

  • Κατηγορίες άρθρων

  • RSS Εσωτερικές Ειδήσεις

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Οικολογία

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις αναρτήσεις μας.

    Προστεθείτε στους 48 εγγεγραμμένους.
  • Επισκεφθείτε το site της «Σαρωνικός-Σύγχρονη Πόλη»

    Σύγχρονη πόλη

Γέρου Ελένη

gerou 2

 

 

Μεγαλωμένη στο δήμο Καλυβιών συγκριμένα στο Λαγονήσι κ βαφτισμένη στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου στο Λαγονήσι

Σχολείο: νηπιαγωγείο και πρώτη δημοτικού στα Καλύβια, από δευτέρα δημοτικού ως τρίτη γυμνάσιο στο Λαγονήσι και το λύκειο το τέλειωσα στην Ανάβυσσου.

Σπουδές: απόφοιτος του πανεπιστήμιου του BirminghamCityUniversity  στην Αγγλία (πτυχίο αγγλικής φιλολογίας) και μεταπτυχιακό στο πανεπιστήμιο του Brighton στην Αγγλία (διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερη γλωσσά).

Δουλεία:  έχω εργαστεί σε διάφορα σεμινάρια στην Αγγλία καθώς κ στο πανεπιστήμιο του Cambridge και συγκριμένα στο κολέγιο του Sussex ως καθηγήτρια αγγλικών. Τώρα επαγγέλλομαι το ίδιο στο Λαγονήσι.

Ενδιαφέροντα: ο  χορός (είμαι σε σχολή χορού) αθλητισμός γενικά από μικρή προσπαθούσα να ασχολούμαι με όσα περισσότερα αθλήματα όπως βόλεϊ, τένις, ρυθμική πάντα με τον αθλητικό σύλλογο Λαγονησίου. Το Γράψιμο (μαθήτρια δευτέρας λυκείου είχα περάσει στην Βουλή των Έφηβων με την έκθεση που είχα γράψει)  η ζωγραφική η μουσική και καθώς πατέρας μου είναι κτηνίατρος έχω μάθει από μικρή να λατρεύω τα ζωάκια.  Τέλος μεγάλη μου αγάπη είναι η φύση κ περισσότερο η θάλασσα!

Διάλεξα  να γίνω παιδαγωγός γιατί λατρεύω τα παιδιά είναι μεγάλη μου αδυναμία και θα θελα παρά πολύ οι συμπολίτες μας να μπορέσουν να μεγαλώσουν τα παιδιά του τόπου μας σε μια καλύτερη κοινωνία χωρίς προβλήματα από αυτή που μεγάλωσα εγώ. Μεγάλη αδυναμία έχω επίσης και  στους ηλικιωμένος ανθρώπους που χρειάζονται την βοήθεια μας.

Aπ’ το σχολειό έπαιρνα μέρος σε όλες τις φιλανθρωπικές εκδηλώσεις και ακόμα και τώρα προσπαθώ να βοηθήσω με διαφόρους τρόπους όσους συνάνθρωπους μας έχουν ανάγκη.

Ζούμε ίσως στον πιο αξιοζήλευτο δήμο της Ελλάδα που δυστυχώς δεν έχει εκμεταλλευτεί καταλλήλως και δεν έχει γίνει κανένα ουσιώδες έργο για την αναπτύξη του. Αυτό που θα θελα είναι να κάνουμε το δήμο μας και την κάθε περιοχή του ξεχωριστά παράδειγμα για όλους τους δήμους της χώρας μας με πραγματική θέληση και διαφάνεια επιτέλους γιατί σαν νέος άνθρωπος κουραστικά να ακούω και να βλέπω μόνο έργα προεκλογικά.

 

 

Σχολιάστε