• Πρόγραμμα Σύγχρονης Πόλης 2014

  • Σύγχρονη Πόλη video

  • Δημοφιλή άρθρα

  • ΦΙΛΟΖΩΙΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

  • Κατηγορίες άρθρων

  • RSS Εσωτερικές Ειδήσεις

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Οικολογία

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις αναρτήσεις μας.

    Προστεθείτε στους 48 εγγεγραμμένους.
  • Επισκεφθείτε το site της «Σαρωνικός-Σύγχρονη Πόλη»

    Σύγχρονη πόλη

Ζάκκα Βασιλική (Βίκυ)

???????????????????????????????

 

 

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1962 από πατέρα Μακεδόνα και μητέρα Επτανήσια. Τα παιδικά και μαθητικά μου χρόνια τα περνώ μαζί με τον μικρότερο αδερφό μου Αλέξανδρο στο Κερατσίνι Πειραιά. Ζω σε μια οικογένεια όπου η αξία της δημοκρατίας και της έκφρασης της άποψής μας είναι ιερή.

Στα 13 μου χρόνια μετοικίσαμε στην Αθήνα όπου τελειώνω τις γυμνασιακές μου σπουδές στο Ζ’ Θηλέων Αθηνών (Ακαδημία Πλάτωνος 1980). Μιλώ αγγλικά έχοντας αποκτήσει το First Certificate in English. Εν συνεχεία σπούδασα αισθητική και κοσμετολογία στο εργαστήρι ελευθέρων σπουδών Αυγερινοπούλου.

Το 1998 παρακολουθώ για 1 έτος, στο εργαστήρι Κουρέας Καλλιθέας, μαθήματα Η/Υ και αποκτώ την επάρκεια. Το 2000 παρακολουθώ, με κρατική επιχορήγηση από τον Οργανισμό Εργατικής Εστίας για 1 έτος, σεμινάρια με θέμα «Ιστορία Ελληνικού Ενδύματος από το 1821 μέχρι σήμερα».

Το 2004 συμμετέχω ως εθελόντρια στην Ολυμπιάδα στη χώρα μας ως συνοδηγός προσώπων υψίστης σημασίας.

Από το 2005 έως και σήμερα συνεργάζομαι με φαρμακεία της ευρύτερης περιοχής του Λαγονησίου, ως υπεύθυνη των δερμοκαλλυντικών σκευασμάτων.

Αρθρογραφώ τα 5 τελευταία χρόνια στο «Σύμβουλο Υγείας», περιοδικό υγείας και ομορφιάς.

Έχουν επίσης δημοσιευτεί άρθρα μου με θέματα την ομορφιά και υγεία της γυναίκας  στο περιοδικό «Ομοιοπαθητική» και στο περιοδικό «Βαθύ Γαλάζιο» (Deep Blue), όπου διανέμεται σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.

Είμαι μέλος του σωματείου αισθητικών Ελλάδας.

Όλα τα χρόνια της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας από το 1983 έως και σήμερα ενημερώνομαι σε ετήσια βάση και παίρνω μέρος σε διαλέξεις και συνέδρια σχετικά με την κοσμετολογία – δερματολογία – αρωματοθεραπεία – φυτοθεραπεία – συμπληρώματα διατροφής – αιθέρια έλαια, όπως και σεμινάρια Marketing και ψυχολογίας, γιατί πιστεύω στην αξία της δια βίου μάθησης.

Είμαι παντρεμένη με τον Χρήστο Μιχελάκη και έχουμε δύο παιδιά. Κατοικούμε μόνιμα στην περιοχή της Γαλάζιας Ακτής Λαγονησίου από το 1993, όπου διατηρούσε ο σύζυγός μου το υπάρχον σπίτι ως εξοχική κατοικία με την πατρική του οικογένεια από το 1981. Αποφασίσαμε να ζήσουμε εδώ μόνιμα με μοναδικό γνώμονα την καλύτερη ποιότητα ζωής των παιδιών μας και της δικιάς μας γιατί το αξίζουμε. Κρατώντας λοιπόν ένα καλάθι γεμάτο όνειρα και ελπίδες συναντήσαμε πολλά λειτουργικά προβλήματα που πιο δύσκολη έκαναν τη ζωή μας. Ο τόπος ονειρικός, η θέα υπέροχη, η θάλασσα γαλάζια, ο ήλιος χρυσαφένιος ακόμα και όταν βρέχει και οι βροντές και οι αστραπές κόβουν την ηλεκτροδότηση, ακόμη και όταν στην καρδιά του καλοκαιριού δεν υπάρχει επάρκεια νερού, εγώ, εμείς στην οικογένεια δεν το βάζουμε κάτω. Ήρθαμε για να μείνουμε και θα γίνουν όλα καλύτερα.

Δεν είμαι πολιτικός, δεν κατάγομαι από κάποιο τζάκι – όπως συνηθίζεται να λέγεται, δεν ξέρω να γράφω ούτε και να μιλώ με ξύλινη γλώσσα. Είμαι μια γυναίκα, εργαζόμενη-μητέρα-σύζυγος, ανάμεσά σας που δεν μπορώ άλλο να παραμένω αμέτοχη σε ότι συμβαίνει γύρω μας…..

Σχολιάστε