• Πρόγραμμα Σύγχρονης Πόλης 2014

  • Σύγχρονη Πόλη video

  • Δημοφιλή άρθρα

  • ΦΙΛΟΖΩΙΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

  • Κατηγορίες άρθρων

  • RSS Εσωτερικές Ειδήσεις

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Οικολογία

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις αναρτήσεις μας.

    Προστεθείτε στους 48 εγγεγραμμένους.
  • Επισκεφθείτε το site της «Σαρωνικός-Σύγχρονη Πόλη»

    Σύγχρονη πόλη

Σωτήρχου Μαρία

sotirhou

 

 

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Γεννήθηκα το 1968 στο Λαγονήσι και μένω μόνιμα στην περιοχή της Γαλάζιας Ακτής με τον άντρα μου και με τον 13χρονο γιο μας.

Οι σπουδές μου στην αγγλική φιλολογία ολοκληρώθηκαν στο Πανεπιστήμιο του Leeds, στην Αγγλία (1995) και πλέον εργάζομαι ως καθηγήτρια στον ιδιωτικό τομέα.

Έχω ιδιαίτερη κλίση στη ζωγραφική και στη διακόσμηση εσωτερικών χώρων.

Τον ελεύθερό μου χρόνο τον αφιερώνω, πέρα από την οικογένειά μου, στην κολύμβηση, το τένις και στο βόλεϋ.

 

 

Σχολιάστε