• Πρόγραμμα Σύγχρονης Πόλης 2014

  • Σύγχρονη Πόλη video

  • Δημοφιλή άρθρα

  • ΦΙΛΟΖΩΙΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

  • Κατηγορίες άρθρων

  • RSS Εσωτερικές Ειδήσεις

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Οικολογία

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις αναρτήσεις μας.

    Προστεθείτε στους 48 εγγεγραμμένους.
  • Επισκεφθείτε το site της «Σαρωνικός-Σύγχρονη Πόλη»

    Σύγχρονη πόλη

Κουρτζής Παναγιώτης

kouttzis small

 

 

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ – ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ

Γεννήθηκα και έζησα τα παιδικά μου χρόνια στην Μυτιλήνη.
Η αγάπη μου για την θάλασσα, αλλά και για ένα καλύτερο περιβάλλον ζωής, με οδήγησαν να εγκατασταθώ μόνιμα στο Λαγονήσι εδώ και 12 χρόνια.
Σπούδασα στο ΤΕΙ Αθήνας και από το 1985 εξασκώ ελεύθερο επάγγελμα. Οι δραστηριότητες μου έχουν να κάνουν με άτομα με ειδικές ανάγκες καθώς και εφαρμογή νέων τεχνολογιών στον τομέα υγειάς.
Στο Λαγονήσι ενεργοποιήθηκα από την αρχή της εγκατάστασής μου και έχω διατελέσει γραμματέας του Συλλόγου Γονέων του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων – Λαγονησίου και μέλος του Αθλητικού Ομίλου Λαγονησίου. Τα τελευταία χρόνια εκλέγομαι στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΟΛ.
Είμαι ιδρυτικό μέλος της κίνησης «Σύγχρονη Πόλη» και συμμετέχω για δεύτερη φορά στις αυτόδιοικητικές εκλογές με το Νίκο Βολάκο, διότι πιστεύω ως ενεργός πολίτης, στην αναμόρφωση του Δήμου Σαρωνικού.

 

 

Σχολιάστε