• Πρόγραμμα Σύγχρονης Πόλης 2014

  • Σύγχρονη Πόλη video

  • Δημοφιλή άρθρα

  • ΦΙΛΟΖΩΙΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

  • Κατηγορίες άρθρων

  • RSS Εσωτερικές Ειδήσεις

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Οικολογία

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις αναρτήσεις μας.

    Προστεθείτε στους 48 εγγεγραμμένους.
  • Επισκεφθείτε το site της «Σαρωνικός-Σύγχρονη Πόλη»

    Σύγχρονη πόλη

Κουτσούρη Ατιγόνη

koutsouri foto 2

 

 

Ονομάζομαι  Αντιγόνη  Κουτσούρη  και  είμαι 48 ετών. Έχω πτυχίο Φυσικοθεραπείας και πτυχίο Εργοθεραπείας από το Τ.Ε.Ι. Αθήνας, καθώς και πτυχίο Ρεφλεξολογίας από το Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών, NaturalHealthandScience.

Μιλώ Αγγλικά και είμαι κάτοχος του πτυχίου Advanced,από την Ελληνοαμερικανική Ένωση.

Έχω πτυχίο Ναυαγοσωστικής και Πρώτων Βοηθειών, καθώς και δίπλωμα πλοήγησης σκάφους, από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά και ήμουν η πρώτη γυναίκα στην Ελλάδα, που εργάστηκε ως Ναυαγοσώστρια, καθώς και στην παροχή Πρώτων Βοηθειών, επί 15 έτη, έχοντας στο ενεργητικό μου 87 διασώσεις. Είμαι πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Ναυαγοσωστών.

Από μικρή ασχολήθηκα με τον αθλητισμό, αρχικά με το στίβο και τις μεγάλες αποστάσεις, ως αθλήτρια του Αθλητικού Ομίλου Παλαιού Φαλήρου και αργότερα με το άθλημα του τριαθλου.

Ασχολούμαι ενεργά με την φιλοζωία, έχοντας η ίδια 8 σκυλάκια και 4 γατούλες, που ήταν αδέσποτα.

Στον ελεύθερο χρόνο μου, ασχολούμαι με τον αθλητισμό και το τραγούδι.

Είμαι παντρεμένη και ζω στο Λαγονήσι τα τελευταία 4 χρόνια.

Συμμετέχω στον συνδυασμό του Νίκου Βολάκου, Σύγχρονη Πόλη, επειδή όραμα μου είναι να ζω σε μια πόλη που θα επικρατεί η μέριμνα για τον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον.

Σχολιάστε